mire fel?

2011.04.01. 01:04

- [...] szóval akárki, akármit is mond, én büszke vagyok arra, hogy magyar vagyok.
- Ezt nem értem haver. Mármint magát a mondatot. Vágod mit mondasz? Én meg büszke vagyok arra, hogy hat rám a gravitáció, érted. Lehet én kúrtam el valamit, de tudomásom szerint az egyszeri ember csak arra lehet büszke amiért.. tesz. Mondd csak, te mit tettél azért, hogy magyar legyél? Megszülettél? Azért se te vagy a hibás, most megmondom öreg. Arra meg csak nem verheti magát az ember, hogy van. Na. Hol van ott a munka? Max. aki kisefteli magának a magyarító fecniket - már aki olyan hülye -, akire 200 méterről megmondod, hogy nem bennszülött, na az lehet büszke.. a magyarságára. Mit szépítsek ezen? Hiába késeli meg a következő embert akit meglát az utcán amint átlépte a határt.. ő tett azért, hogy magyar legyen. Látom csúnyán nézel, de attól, hogy falvédőnek ott a három sáv, nem leszel magyarabb mint én. Csak képm-
FERI! 2 borsodit ide! Köszi!
Lássuk csak.. Történelem? Naja. Most gondolom azzal jössz mindjárt, hogy Szent István, meg Árpád, meg ezer év. Tudom. Ez mind szép és jó, de hé.. erre miért én legyek büszke? Nekem ehhez mennyi közöm volt? Vagy neked. Te négyelted fel Koppányt? Ott voltál Árpád pajzsa alatt? Pörköltél már ki ruszkit a tankjából molotovval? Akkormeg? Ne csillogj itt mint a zománcos lavor azért mert valaki a segged alá dolgozott, csak hálásan hallgass. De nagyon. Én is ezt teszem. Meg ne menjünk ebbe túlzottan bele de.. ez a "magyar történelem" is, tudod.. szóval.. áh, hagyjuk. Az a lényeg, ami most van. És te most vagy magyar, nem 200 évvel ezelőtt.
Attól, hogy Kárpátiát hallgatsz még nem lesz autópálya és a töltött káposzta se lesz finomabb. Csak mondom. Az a büszkeség ami mögött nincs teljesítmény, az nem büszkeség, csak pofa. Szerintem. Szóval ezek után kérdezem én tőled barátom:
mire fel?
Na de később megdumáljuk még ezt, most zúzok a Turulba, kösz a sört haver. Cső.

A bejegyzés trackback címe:

https://c-otw.blog.hu/api/trackback/id/tr832790102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása